marți, 27 septembrie 2011

Impreuna putem schimba!

Era o zi ploioasa,in care tacerea isi imprima  ganduri in mintile oamenilor...
Norii aruncau cu apa rece si pustiau pamantul cu umbra lor!
Se auzeau glasuri strigand dupa ajutor,inimile lor erau negre,se vedeau lacrimi curgand,si acel sentiment de ura umpleau fetele lor.
Dar exista un singur om care a platit un pret!
El poate schimba totul,dar eu sau tu poti ?
N-am platit un pret dar pot face ceva!Eu ma pot ruga,eu pot sa iti spun despre adevar !
Nu am puterea sa schimb aceasta lume neagra,dar pot fi o Lumina!
Nu m-am nascut la intamplare,am un scop,acela de a ajunge langa Dumnezeu!
Eu si tu putem fi Lumina care sa invinga intunericul !
                                                                                         Hai sa luptam lupta cea buna a CREDINTEI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu