sâmbătă, 28 ianuarie 2012

In noapte

Se-aud glasuri de viori si note peste tot in rotocoale...
Umede ventuze mi se lipesc de buze ,mainii si picioare tragandu-ma afara din lumea mea.
Cioburi de sticla se pun la loc si de pereti vechi se leaga franghii de funii groase ce par sa nu se mai dezlege.
Umbra noptii se apropie de pragul usi,si indata este seara.Culcat in vise cu mainile strapunse de triste note apas incet pe clape vechi si acorduri triste se inalta spre cer..
Spirite bat la usa,flori si vant ,fragmente de vise plutesc,si note fara viata cad usor zdrbindu-se de rece pamant
Sunt pierdut in calmul noptii iar pereti vechi par sa m-auda,vantul sufla prin ferestre ,iar picaturi de ploaie ma trezesc din feerie.
Zambesc caci noaptea se duce si ziua imi bate la usa.
Eu ti-am deschis...intra blanda lumina !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu