joi, 22 martie 2012

Care-i rasplata

Care-i rasplata pe care o merit
Pentru orice cuvant nefolositor ?
Oare nu gresesc din fire
Si devin neroditor ?

Oare nu eu slab in credinta
Vorbesc adesea fara rost ?
Cazut adanc in neputinta
Vin la crucea Ta Hristos

Iarta-mi vina si pacatul mare
Si neputinta care mare este
Plangand la Tine alerg
In bratul tau Tu ma primeste

Stiu ca voi da socoteala
De fiecare cuvant rostit
Dar te rog de iarta-mi toate
Ce eu n-am implinit

Mare e harul tau Isuse
Caci si asa Tu m-ai primit
Mi-ai intins maini de-ndurare
Si tot cerul ai deschis

Vrednic de lauda esti mereu
Caci iti arati puterea
Stiu de-acum ca-n lupta grea
Imi esti mangaerea

Primeste lauda mea stapane
Si cuvintele ce ti le spun
Vin la poarta indurari
Caci Tu esti vesnic bun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu