joi, 22 martie 2012

Lupta

Vreau sa privesc din nou cerul in lumini de sarbatoare
Vreau sa vad iar fata care plange cand ma doare
Sa fiu imbratisat cu iubire vesnica de sus
Cantand sa merg pe drumuri alaturi de Isus

Sa-mi spun suspinul unui vesnic rege
Sa las in urma mea amintiri si visele zdrobite
Rugandu-ma sa uit trairile-n tristete
Sa trec de valuri sa vad noblete

Vreau sa flutur steagul unei biruinte mari
Sa lovesc in marmuri cu pumnii mari si tari
Alerg spre lupta cu pieptul inainte
Strig cat pot de tare trec peste cuvinte

Ranit, infasurat in sange lovesc cu truda in dusman
Urlu in durere caci cel mai mare e satan
Isi ridica umbra peste calea buna
Dar apare si lumina e Isus cu a Lui mana

Ma trage inapoi din cumplita lupta
Si se-avanta El luptand pana sfarsit
Iubirea Lui pe cel rau infrange
Si lasa-n mine pace si gandu-mi implinit

Sa renunt nicidecum nu as mai putea
Lupta mea a fost castigata de iubire
N-am luptat eu dar stiu cine lupta-n continuare
Stiu cine e scutul si barca de salvare

Si totusi pretul meu e mare
Nu prin meritul meu dobandesc ceea ce am
Caci omul e cenusa fara Dumnezeu
Fara El totul eu pierdeam

In lupta ta vezi totul cum sta sa cada
Vezi umbre mari si sufletu-ti ca prada
Dar sa stii un lucru exista Dumnezeu
Nu esti singur niciodata cu tine e mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu