joi, 22 martie 2012

Pe ce drumuri

Pe ce drumuri sa pasesc acum ?
Si care cale e mai buna ?
Care-i drumul fara furtuni ?
Cine ar putea sa-mi spuna ?

Cand eu dezamagit pe drumuri umblu
Zi de zi purtand povara
Vad cum lumea plina de erezi
Isi traieste ocara

Imi fac drum prin suferinta
Sa gasesc cale sa vin la Tine
Nadejdea nu mi-o pierd
Scumpule Divine

Stau pe genunchi umil in rugaciune
Spunandu-ti Tie clipa de-ncercare
Cu toate ca Tu o sti
Te rog da-mi rabdare

Doamne multe cai par bune omului
Dar toate duc la pierzare
Degeaba eu alerg
Daca nu imi iesi in cale

Degeaba ma bat cu pumni-n piept
Daca nu am biruinta
Tu nu vrei mult mai mult
Decat buna pocainta

Trecator om sunt prin lume
Traind si clipe desarte
Dar cand sunt cu tine Domnul meu
Nimic de Tin nu ma desparte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu