joi, 22 martie 2012

De ce

De ce sunt om fara de seama si nu-nteleg Dumnezeirea ?
De ce ma bat cu pumnii-n piept cand mi-e data mantuirea?
De ce nu inteleg iubirea ce mi-este data de Isus ?
De ce ma intristez adesea cand scaparea mea e sus ?

De ce-ntristez cu vorba in fapta mea necugetata ?
De ce lovesc cand stiu cine mi-este Tata ?
De ce n-ascult cuvantul ce imi da trairea ?
De ce tot plang cand Isus mi-e fericirea ?

De ce-s infrant pe teren de lupta?
De ce ma pierd cand Isus m-ajuta ?
De ce nu cred cand stiu despre salvare?
De ce compatimesc cand pretul mi-este mare ?

Sunt multe intrebari ce omul si le pune
Altele sunt rele altele sunt bune
Dar ti-ai pus tu intrebare suflete pribeag
Daca-ai mantuirea si iertarea de pacat ?

Pretul tau e mare caci a murit Isus
Pentru tine El a fost strapuns
Ca astazi sa fii liber iertat de-orice pacat
Sa fi-mpacat cu cerul si sa-ai sufletul curat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu