joi, 1 noiembrie 2012

Auzi-mi glasul

Doamne auzi-mi glasul dimineata
Caci te chem in a mea viata
Fara tine sunt nimic
Doar un fir de ata

Asculta-ma si seara
Caci vreau sa-ti multumesc
Ca ai fost mine
Si ca mai traiesc

Mereu m-ai ascultat
Mi-ai stiut dorinta
Si cand am fost cazut
Mi-ai dat biruinta

Fi cu mine-ncontinuare
Sa nu cedez sa te-ntristez
Caci sunt slab ca orisicare
Si nu vreau ca sa te pierd

Da-mi putere si iubire
Sa fiu smerit si multumit
Caci viata traita cu tine
Ma face implinit

Ajuta-ma sa iert ca Tine
Sa fiu iertat la randul meu
Caci nu exista-n lume
Un mai mare Dumnezeu

Tu esti singur cu putere
De aceea te slavesc
Caci in orice-nprejurare
Doar cu tine Biruiesc

Fi binecuvantat Isuse
C-ai murit in locul meu
Ma-nconjori cu a Ta iubire
Cand plang cand mi-este greu

Fi cu mine tot mereu
In viata mea de pocainta
Sa-ti slujesc chiar si la greu
Cand sunt slab si-n neputinta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu