joi, 1 noiembrie 2012

N-am fost martir

N-am fost martir,dar voi fi
Caci timpul grabit se-apropie
Se-apropie venirea lui Isus
Va veni al nostru mire

Dar eu si tu cum traim
Mai simtim iubirea ?
Sau a fost candva
La-nceput cu mantuirea

N-am fost martir dar voi fi
Vei fi si tu cu mine
Esti oare pregatit
Sa spui Doamne vin la Tine ?

Sa ne trezim indata
Caci se-aud clopote in zare
Striga mirele Isus
Veniti azi de la pierzare

N-am fost martir dar voi fi
Cine stie poate maine
Doamne de sunt un strain
Ia-ma langa Tine

Unde e iubirea din scriptura
Ne purtam cu indiferenta
Cand Isus asa a spus
Sa fim frati nu-n concurenta

Vom fi judecati odata
De tot ce am facut candva
Vei primi rasplta-n treaga
Dupa cum e viata ta

Bilbia ti-e incurajare
Crestinii frati pe-ascest pamant
Dumnezeu mare-ndurare
Si bucurie Duhul Sfant

Nu renunta la lupta frate
Nu se merita sa lasi in urma
Legamantul prin care ai fost
Legat de cer pentru cununa

Dumnezeu mult te iubeste
Si te poarta-n a Lui grija
Pregateste-te de nunta
Sa ai parte de surpriza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu