joi, 1 noiembrie 2012

Chip de lut

O ce chip de lut ma-npodobit
Cu manta de frumusete
Nu-i indurare omeneasca
Ca am viata si noblete

Tainca iubire ma creat
Sa fiu un om ca orisicare
E adevarat sunt doar un lut
Dar traiesc prin indurare

Sunt si luturi stralucitoare
De cu drag te uiti la ele
Poate eu nu sunt asa
Dar cred in cel mai sus de stele

Un om simplu conturat
Asa cum a vrut Dumnezeirea
Eu nu pot schimba nimic
Mi-e deajuns doar multumirea

Nu am ochii de smarald
Si nici fiinta atragatoare
Dar am o inima din plin
Sincera si iubitoare

Nu sunt asa cum vor sa fie
Cei mai mari si mai de seama
Sunt simplu pe acest pamant
Dar am un Tata ce ma cheama

Inima mi-e plina de tristete
Dar stiu ca asa e pe pamant
Nu este doar noblete
Mai e si soare mai e si vant

Asa e viata pe pamant
Esti doar un lut ce trece
Traiestete-ti viata cu Isus
Si sa n-ai inima rece

Te-apleaca jos cu umilinta
Lututule frumos din soare
Caci tu nu esti deloc mai sus
Esti slab in fata dreptei creatoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu