duminică, 4 noiembrie 2012

Copilul meu

Copilul meu te cuprinde noaptea
Si esti strain de calea mea
Nu mai vezi a mea lumina
N-ai vrea sa vin in calea ta ?

Sa-ti dau o mana cu putere
Sa te scot din bezna grea
Caci imi pasa mult de tine
Nu vrei biruinta Mea ?

Te chinuie ades pacatul
Si n-ai pace si iubire
Esti condus de sentimente
Ce te duc in pustiire

Insa Eu mereu sunt gata
Sa-ti ofer a Mea-ndurare
Ti-am dovedit-o intr-o zi
Pe crucea grea si jetfitoare

Dar deloc tu nu iei seama
La iubirea Mea cea mare
Ci mereu nu ma asculti
Cu firea ta razvratitoare

Mergi pe calea ta aleasa
Neplacuta si ciudata
Insa eu prin Duhul Sfant
Vreau sa-ti curat orice pata

Sa fi al Meu copil iubit
Nestrain de Mine
Copile astazi intelege
Ca iti vreau doar bine

Sa fi liber de pacat
Curat si mantuit
Plin de marea Mea credinta
Pentru ceruri pregatit

Lasa lumea cu pacate
Ci vino astazi la altar
Sa te spal in al Meu sange
Sa fi plin de har

Curand eu voi sosi in Lume
Si voi judeca pe drept
Fiecare fapat-n sine
A oricaru-i ne-ntelept

Deci i-a bine seama frate
Sa fi curat si pregatit
Caci curand apare Domnul
Cu harul Lui nemarginit

Si vom sta in bucurie
Vom canta la nesfarsit
Dar exista o conditie
Sa fi astazi pregatit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu